فرزند زهرا(س)

فرزند زهرا(س)

تشنه ی روی توام آب چه معنی دارد...؟

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عید سعید فطر

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت...

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

(اول از همه بینهایت خدارو شکر میکنم..بخاطر همّـــــه چی...بخاطر داده هاش که اسمش نعمته و نداده هاش که حکمت... بابت دیدنِ دوباره ماه رمضون...و خیلی خیلی بیشتر شکر میکنم که توفیق روزه گرفتنو بهم داد مثل هرسال...روزای نزدیک به شروع ماه مبارک،خیلی استرس داشتم که میتونم بگیرم یانه...دکتر هم گفته بود که دوروز اول رو بگیر اگه کوچکترین اذیتی داشتی ادامه نده،هرموقه از روز بود...اما بازم خدا لطفشو شامل حالم کرد...)

ماه رمضون امسال هم مثل سالهای دیگه خیلی زود اومد و رفت...

و ماییمو پرونده مون تو این یک ماه...

چیزی که خودمونم میتونیم تعیین کنیم که روسفید شدیم یا مثل همیشه روسیاه......

انشاءالله که خدا هممونو بخشیده و آمرزیده وارد ماه شوال میکنه...

من خودم به شخصه میدونم اونیکه خودم میخواستم نشد..چه برسه اونی که خدا میخواست...

راستش روزای اول از خودم تقریبا راضی بودم...اما امان از غفلت...که ما آدمارو........

اما همینشم خدا بزرگه..انشاءالله که ازمون قبول میکنه....


                             


دلنوشت:

چنـــــــــــدین سال پیش،روزی که من میخاستم به دنیابیام،عیدِفطر هم بود...به عبارتی تولدِ بنده به تقویم قمری،روز عیدفطر هست.

انشاءالله این تولد هر سال تکرار بشه...

یعنی هرسال ماه رمضون طوری بندگی کنم که عید فطر تولد دوبارم باشه...

طوری بندگی کنم که انگار دوباره از مادر متولد شدم...

طوری بندگی کنم و خدا گناهای منه روسیاهو ببخشه که انگار عیدِفطرِ همون سالیه که بدنیا اومدم...پاک و بی گناه...........

انشاءالله که هممون اینطوری باشیم...

دعا کنید...آخرین سحر...آخرین روزه..آخرین افطار..خیلی دلگیره...خیلی...اصا یه حال و هوای دیگه داره...منکه همیشه روز اخر سر سفره افطار بیشتر از همیشه دلم میگیره و ...

خیلیام اینطورین...پس تو اون حال قشنگتون دعامون کنید.....


      . "." . بنـــــدگیتـون قبــــــــول  . "." .

   . "." . عیــــــــــدتون مبـــــــــــــارک  . "." .

 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
فرزندِ زهـــــــــــرا (س) ...

تولد دوباره

عید فطر

نظرات  (۱۴)

عیدتون مبارک . ایشالله .... افطار آخر حس جدایی داره حس دل کندن ... کاش یه جوری بنده بودیم که وقتی ماه رمضون تموم میشه حس دل کندن نداشته باشیم ...
پاسخ:
ممنون
کاش.....................
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۹ بنده ی خدا (زهرا)

سلام آبجی

هم عیدت مبارک و هم تولدت و هم وبلاگ جدیدت

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون..
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۴ علیرضا علاقه مندان
سلام
هم عید و هم تولدتون مبارک
ایشالله عمری پر برکت داشته باشین
این افطار آخر خیلی ما رو دعا کنین
دعامون کنین بلکه روز آخر ما رو ببخشن و آدم بشیم
......
شاعر میگه
قسم به عشق جدایی ز آشنا سخت است
جدایی از سحر و محفل دعا سخت است
برای دیده شب زنده دار خود زارم
قسم به اشک سحر دوری از صفا سخت است
صفای هر دل عاشق مرو مرو رمضان
دوباره دیدن دلهای بی صفا سخت است
بیا مرو که شیاطین دوباره می آیند
بدون جلوه تو انس با خدا سخت است
.........
خیییییییییلی التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون
محتاجیم به دعا...
انشاءالله...انشاءالله که گناهای هممون بخشیده شه...

salam mese hamishe ziba

eydet mobarak

man ke bazma ghesamt nashod namaz beram

پاسخ:
سلام مریم جان
ممنون..
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۳ سربندهای فراموش شده...
سلام

عید شما هم مبارک...

بزنم به تخته قلم خوبی دارید!

 به ما هم یه سری بزنید...

یاعلی
پاسخ:
سلام.ممنون
لطف دارید
چشم..
یاعلی
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۴ شاید سرباز گمنام
سلام به روزهستم و منتظرحضورتون
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۹ مهدی (ظهور آقا)
سلام
در وبلاگ ظهور آقا منتظر شما عزیزان هستم
به امید ظهور یوسف گمگشته ی زهرا (س)
یا علی مدد
سلام  خوبید انشاءالله؟وبلاگ نو مبارک.دلتون نورانی.یا علی
پاسخ:
سلام.شکر
ممنون
آقاسیدمصطفی؟؟
یاعلی
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۹ مهدی (ظهور آقا)
سلام
*غروب جمعه دلگیر با دعای سمات
دل شکسته ی من میزند دوباره صدات*
منتظر نظرات شما هستم
به امید ظهور بقیة الله (ارواحنا فداه)
یا علی مدد
چرا بروز نمیکنید ؟
پاسخ:
سلام
انشاءالله بزودی..

سلام یه سر به من بزن

یاعلی

۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۴ عبد الزهراء
سلام
با یه وقفه زیاد!!!!! عیدتون مبارک...

لینک شدید قابل دونستید با نام غمکده مارو لینک بفرمایید
ghamkade.blog.ir
سلام خدمت شما وبلاگ نویسی ارزشی

با نهایت احترام از شما دعوت میشود :

پایگاه تخصصی اخبار جشنواره ها ، در بخش مسابقات وبلاگ نویسی منتظر حضور شما هستیم .

اخبار لحظه به لحظه مسابقات وبلاگ نویسی / با عضویت در خبرنامه از تمامی مسابقات آگاه شوید
http://festivalnews.ir/ . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی